10 Kasım 2016 Perşembe

Yeniden burda olmak cok güzel!

Evet sanki loto kazanmis, yada cok büyük ganimetler elde etmis korsan gibi hissediyorum kendimi suan:))

Uzun zaman gecince aradan insan sarhos gibi oluyor!

Simdi zaman buldum bulmasinada gözelrimden akan uykunun haddi hesabi yok!

Ama yazicam! Bu sefer basarmak isztiyorum!

Sabah yine kizlari yolcu ettim uzun uzun yazmayim ama onlarin giyeceklerinede ben karar ´veriyorum!

Kahvalltilarini mutlaka yapmamlilar!Beklerim baslarinda yemeleri icin!

Onur yine sorun cikardi,gitmemek icin ama ikna ettim!

Onu birakinca dogru is yerine gectim,dört bucuk saat calistim.

Ordan ciktim eve geldim cok acikmistim ´hemen biseyler yeyip tekrar ciktim!

Doogru saunaya!:)) Seviyorum ben saunayi.Hele yorgun olunca!Öyle iyi gelyiorki!

Ordan dooogru Onur u almaya,gerci biraz erkendi ama anca gittim geldim,trafik yok yor´gundu.


Yagmurluydu bugün unuttum kizlari ben biraktim okula:)) he he bak atliyordum az daha:))

Onurla eve geldik yemegi hazirladim artik ne yaptigimi yazamam,yedik,az dizi baktik,biz yemek yerken güzel seylere bakmayi seviyoruz.

Bu benden kaynaklaniyor ben seviyorum cocuklarada alistirdim:)) Maalesef..

Evet ben hala yerimden kalkamadim,cok yorgunum.Bir kalksam daha pek cok is var evde.

Yarin evdeyim,calismiyorum ama basak planlar var simdiden:))

Bugünlük bu kadar!

Yarin aksam görüsmek üzere hepinize sevgiler...

Sevgili Deeptone seni bulacagim en kisa sürede.))

SERPIL.



Bu telefonlar manyak:))

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Yorum yok herhalde ben yazayım dedim, her zamanki gibi çok faalsin kendine bir nazar boncuğu takda sana nazar değmesin benim canım arkadaşım ben sana kolay gelsin diyorum ve maaşallah diyorum, görüşmek üzere hoşça kal.

deeptone dedi ki...

heeeey ben de bu gece seni yazmıştım son yazımdaaa :)

ACEMIDEMIRCI dedi ki...

Deep Tone son yazısında siz tanıttığı için öğrenebildim. Takibe geçiyorum o halde :)

Kapanan bloglar beni üzüyor. Geri dönenlere çok sevindim. İçselleştirmişiz buralara görmeye artık ve görmeyince üzüntü duyuyorum, garip belki.

çeşnici Handan dedi ki...

Tanıdık bildik eski bloglardan yeni postlar gelince insan ayrı bir mutlu oluyor. Yazılarının devamını bekliyoruz. Sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Nurcan,cok tesekkür ediyorum sana hakkini helal et canim!O kadar ugrasmissin!Üzgünüm:((

Cok sükürki kolay kolay nazar olmuyor,yazik anneme cokcabuk deger,neyseki öyle degilim:))

Yine yaz tamammi?öptüm seni.Pazartesi görüsücez nasilsa.))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Deep,sen bitanesin! Cok tesekkürler!Valla ne yalan söyleyim aklimdan gecmedi degil,kalbim temiz benim iste:))

Yine gel.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Acemidemirci hosgeldiniz,blogunuza az evvel baktim ama okuyamadim,yarin mutlaka ugrarim!

tabiki Deep bu isi harika yapyior,sagolsun,elleri dert görmesin,bende hem size hem ona tesekkür ediyorum!

Cok ilginc ama insan burda kopamaiyor belki ara verebilir,cok farkli bir yer burasi ve bende cok tatli sicak insanlarla tanistim!

Görmeyince ariyorsunuz en yakininiz gibi...

Yine gelin,sevinirim...sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Handancim bende yeniden burda olduguma cok sevindim,arkadaslarimi görünce cok sevindim,yine kaldigim yerden devam edebilmekte ayri bir mutluluk!

Cok tesekkür ederim yorumun icin,yeniden görüsmek dilegiyle sevgilerimi yolluyorum sana...

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Daha sık yazı girsen çok süper olur 😀

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Cem hosgeldin sayfama.Ben pek bilinsin istemiyorum instagram dünyasinda ama seninle blogdasmisiz,bu yüzden sorun yok! Gördügün gibi ben yazmayi cok seviyorum!Ne kadar istesemde kisa tutamiyorum! Hafta sonu yada cuma günü birpost yazicam.Yarin disardayiz cünkü.Cok tesekkür derim ilgin icin,yine beklerim.